آموزشی

چرا باید قابلمه گرانیتی بخریم؟

خرید قابلمه گرانیتی :

قابلمه گرانیتی جزء پوشش های جدید و پرطرفدار در زمینه ظروف نچسب می باشد. زیرا با داشتن خاصیت نچسبی شما می توانید یک آشپزی ساده و لذت بخش را تجربه کنید،

در این مطلب قصد داریم شما را با مزایای پوشش قابلمه گرانیتی بیشتر آشنا کنیم.

 

جرا باید از قابلمه گرانیتی استفاده کنیم؟

در حال حاضر قابلمه گرانیتی یا در کل پوشش گرانیت نسب به سایر پوشش ها از محبوبیت بالاتری برخوردار است. از آن جایی که قابلمه گرانیت خاصیت نچسبی و طول عمر بالایی دارد همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و جایی در قلب هر خانه یعنی آشپزخانه دارد.

 

قابلمه گرانیتی فاقد هرگونه مواد شیمیایی و سمی می باشد و هیچ کونه ضرری برای انسان ندارد. از این رو جزء مناسب ترین پوشش ها برای ظروف پخت و پز به حساب می آید.

سرویس قابلمه گرانیتی ژیوار از بهترین و مرغوب ترین گرانیت وارداتی استفاده می کند و دارای استاندارد می باشد، پس خیالتان راحت باشد که هیچ گونه ماده شیمیایی و مضری وارد غذای شما نمی شود.

 

ظروف گرانیتی فقط شامل سرویس قابلمه گرانیتی نمی شود،بلکه می توان به تابه تک ، تابه رژیمی ، شیر جوش و انواع سایز قابلمه و تابه بزرگ اشاره کرد.

 

برند ژیوار با بیش از دو دهه سابقه در زمینه تولید ظروف نچسب گرانیتی با بهترین متریال در خدمت هم میهنان عزیز می باشد تا کیفیت را در کنار قیمت مناسب تجربه کنند.

 

مزایای قابلمه گرانیتی نسبت به جنس های دیگر قابلمه :

حفظ حرارت و گرما (پخش مناسب حرارت)

قابلمه های گرانیتی ژیوار با بالاترین درجه خلوص آلومینیوم ساخته شده است از این رو حفظ گرما و پخش حرارت مناسبی دارد و به دلیل استفاده از گرانیت با کیفیت ،عالی ترین درجه پخت مواد غذایی را تجربه می کنید.

طول عمر بالا:

طول عمر ظروف گرانیتی از تفلون و سرامیکی بالاتر است و اگر طبق اصول نگهداری استفاده کنید می توانید مدت زمان طولانی از این ظروف با کیفیتی مثل روز اول استفاده کنید.

حتما نکات در مورد شستشوی ظروف گرانیتی را در نظر بگیرید تا طول عمر ظروف گرانیتی شما بالا باشد.

 

ایمنی و بهداشت:

پوشش گرانیتی از نظرسلامت و بهداشت در گرید بالایی قرار دارد و فاقد هر گونه مواد شیمیایی و سمی مانند سرب و کادمیوم می باشد. از این رو برای کودکان و سالمندان و کسانی که درگیر بیماری های خاص هستند هیچ ضرری ندارد . حتما از ظروفی استفاده کنید که دارای نشان استاندارد باشد.

 

عدم نیاز به روغن زیاد :

به دلیل خاصیت نچسبی که قابلمه های گرانیتی دارند برای پخت غذا نیاز به روغن زیادی ندارید و با چند قطره روغن می توانید آشپزی کنید ، از این رو برای سلامتی افرادی که رژيم غذایی دارند بهترین انتخاب است

با ژیوار می توانید طعم اصیل غذا و مواد غذایی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *