از ژیوار بدانیم…

ژیوار با افتخار در زبان کردی به معنای زندگی ست، زندگی بخش آشپزخانه شما هستیم….

ژیوار از سال 1381 تولید خود را در زمینه ظروف پخت و پز آغاز نموده است.

ژیوار با بیش از دو دهه تجربه در صنعت ظروف پخت و پز پیشتاز در نوآوری و کیفیت محصولات خود است.

ژیوار ارائه دهنده تخصصی بهترین محصولات گرانیتی استاندارد می باشد که ضامن سلامت شماست.

ژیوار حامی خانواده های ایرانیست و یک سال ضمانت بی قید و شرط را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

ژیوار با بیش از 150 پرسنل در خط تولید اشتغال آفرینی کرده است و در خدمت خانواده های عزیز ایرانیست تا کیفیت را در کنار قیمت مناسب تجربه کنند.

سخنی با مشتریان عزیز ژیوار :

شرکت ژیوار با مدیریتی مجرب و بیش از دو دهه سابقه در امر تولید با بهره گیری از نیروی کار متخصص و هم چنین با بکارگیری دستگاه های پیشرفته و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در امر تولید انواع ظروف آشپزخانه گرانیتی فعال می باشد.

این شرکت افتخار دارد که با تلاش مضاعف و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با هدف رضایتمندی مشتریان خود توانسته محصولاتی با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی تولید نماید.

گروه تولیدی ژیوار توانسته بخش عظیمی از بازار کشور ایران و هم چنین صادرات به چند کشور دیگر (نیجریه ،عراق ، ارمنستان ، افغانستان ، ترکیه  ) را به خود اختصاص دهد.

از اینکه محصولات ما را انتخاب کرده اید به خود می بالیم و هم چنین نظرات و پیشنهادات شما را با جان و دل پذیرا هستیم  تا گامی به سوی موفقیت و پیشرفت داشته باشیم.

روند تولید ظروف گرانیتی ژیوار :

روند تولید ظروف کششی آلومینیوم  در مجموعه  ژیوار بدین صورت است که ، آلومینیوم با خلوص  99 درصد ، که توسط دستگاه نورد تبدیل به گرده یا ورق شده سپس گرده ها با توجه به سایز های مورد نیاز برش خورده و بعد از آنالیز ضخامت و خلوص گرده ، تحویل قسمت فرچه داده می شود تا سطح را آماده آسترزنی شود.

لایه اول ، آستر نامیده می شود،؛ فرآیند فرچه برای چسبیدن بهتر آستر به سطح کار می باشد ، بعد محصولات آستر شده را داخل کوره های کانوایر در دمای 150 تا 180 درجه قرار می گیرند؛ بعد از پخت در کوره و تست پوسته نشدن و تاول نزدن محصول به مرحله دوم که پاشش تفلون می باشد ارسال شده ،به میزان 10 الی 12 میکرون پاشش تفلون انجام می شود دوباره تک تک محصولات تست و کنترل شده سپس به مرحله سوم که پاشیدن دات جهت استحکام و مرغوب تر شدن محصولات میباشد ارسال شده وبه مدت 25 دقیقه داخل کوره کانوایر با 450 الی 470 درجه پخته می شود و بعد از اتمام کار، تست های نچسبی و سلامت کالا گرفته می شود و توسط میکرومتر ضخامت آستر و تفلون مجدد گرفته می شود تا سلامت کالا کاملا تایید شود .

نایلون کردن  کالا ها داخل دستگاه پرس رفته و با توجه به قالب و اندازه کالاها داخل نایلون چیدمان می شود و توسط کشش پرسی با ضخامت های مختلف کشیده می شود .

رنگ : ابتدا اگر نیاز به لب پیچ (آرایش اولیه ) بر روی محصولات باشد ،اعمال می شود و سپس وارد حوزه رنگ می شود که توسط دستگاه های الکترواستاتیک به میزان پوشش کامل رنگ پاشیده میشود و داخل کوره تونلی U  شکل و درجه  حرارت  230درجه به مدت 20دقیقه پخته می شوند.

در این مرحله ، همانند مراحل قبل تست شکنندگی و پختگی رنگ توسط نیروی کنترل کیفیت انجام می شود .

پانچ یا سوراخ زنی : سوراخ زنی روی محصولات انجام می شود تا دسته روی آن قرار بگیرد و پانچ شود .

کنترل کیفیت بسته بندی : کنترل کیفیت نهایی روی محصولات انجام می شود سپس محصولات را شیرینگ کرده و داخل کارتن بسته بندی و به انبار ارسال می شود .